Vad jag gör i sommar?

Hejsan!

Förlåt det blir ju aldrig så mycket skrivande här längre. Hur som helst så insåg jag efter praktiken att jag måste få mer erfarenhet inom området och det är SNABBT. Jag sökte ett vanligt sommarjobb där man jobbar med människor, lite som Dollar men mer nära då. Nu jobbar jag under sommaren med barn och ungdomar på ett korttidsboende. Nu är det bara en termin kvar på utbildningen, mina år inom handel har gett mig mycket men nu vill jag mer riktig erfarenhet inom människobehandlandeyrken.

Utöver det är det mycket poddar, serier, fikande, spelkvällar samt promenader. Sebbe är iväg och jobbar, denna gången är han ledig 5 dagar i rad var sjunde dag. Detta innebär att vi för första gången får spendera lite mer tid tillsammans under hans jobb, denna gången utgår han från Jönköping istället för Stockholm, så mycket fördelar.

Så det är vad jag ska hitta på. Eventuellt ställa mig i bostadskö för ska förmodligen flytta efter examen i Januari. Undersöka om katterna har tandsten eller inte, fyra år blir dem denna sommaren! Allting går så himla snabbt! Tänk att jag flyttade till Kalmar för 4 år sedan?!

Kommentera inlägget här :