T för tomhet


A för ansvar,
B för bajs
C för cpskämt
D för djur
E för ensamhet
F för förälskelser
G för gemenskap
H för härligt
I för I-landsproblem
J för jag
K för kompisar
L för lagarbete
M för musik&melodi
N för natur
O för ossian
P för piss, prat & polen
Q för Rundqvist
R för för rörlig, road & retad
S för sorg, skratt & snö
T för tomhet, trygghet och trötthet
U för uppleverlser och uppenbarelser
V för vänskap, välvilja och virrighet
X för personer och sencur
Y för skyttebanan
Z för zacci
Å för åsnor
Ä för äcklig, änkor & älskvärd
Ö för övergiven

Jag har haft ett helt alfabete detta året


Början av året; svinless över nille
Polen, efter det fram till när polackerna var här.
Skolavslutningen var bara okej
Skyttebanan och alla 9a+9bs fester skit kul, saknar det
Börja på Mediegymnasiet, insparke, mp1B, sjuuuuukt bra
Tx1, njääh

Jag saknar fortfarande honom. Jag är inte kär, inte förälskad, men jagsaknar honom.

2011 =
Hejdå nicklas
hej träning / kickboxning
hej smalare sundare liv
Hej trivsel i klassrummet / hej alla 95or
HEJ GÖR NÅGOT PÅ NYÅR
hej nya spännande främmande land




Enligt mitt horoskåp ska jag jobba mycket. Men om jag är singel ska jag träffa en kulturell/artistisk kille som vet hur man andas.



Gott nytt år

- Well I guess we have to wait and see.

Kommentera inlägget här :