Helt död efter jobbet!

Palla inte uppdatera igårkväll nä.

Satt bara och dryga vid datorn.
haha chattade i 90 min på en fackbookkonversation!
haha så här i efterhand kan jag inte tänka mig att jag gjorde det.
Men ah, det var ändå kul, och givande.

Tidigt i säng, tidigt upp igen.
Gick upp vid åtta tiden idag för att 45 minuter senare köra till jobbet.
Hade tänkt mig att jag skulle vara klar vid halv tre tiden men slutade inte förens fyra.
Det är det som är det värsta med att jobba i stallet, man vet aldrig när man ska bli klar!

Jaja, fort hem, en härligt dusch och sedan snackat i tele med Malin.
Kanske borde sluta skriva det här för det är en sådan varje-dag-vana.

Nuuuuuuuuuuuu ska jag ut i köket och dricka en massa!
Sedan chilla!
Pallar nog inte gislöv ikväll heller.
Någon annan blev ju plötsligt trött och orkade inte träffas ju..

Kommentera inlägget här :