ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN PANNKAKOR!

HAHA, nu när vi hade mjölkhemma och jag kände för att fira mina biljetter så lagade jag ett par stycken!
Jag och johan har gnällt hela veckan om att vi ville ha det!
Dock blev det aldrig av, och hade ju inte mjölk imorse men käkat nu som sagt!
HAHA såååå gått!

Inte ätit det på typ 6 månader!
Senast var med Marta who by the way never let me know a thing about her..

Jaja! Ville ha sirap men det var slut :(
Negerku****
hahaha nä.
nu var jag sär.
Haha flumhumör?
Maaaaaybe.
Nu ska jag tagga med lite BFMV låtar, lite internet, kanske lite filmarbete och sedan duschen!

Kommentarer :

#1: emelie

Hahaha du skulle hört mig på data kunskapen idag xD

edin: du skulle ha understrycket där

jag: men jävla kukhål då -.-'

edin: du behöver inte säga det i min närhet

jag: men afin och usch, jag kunde fått vg :'(

han: 1 poäng ifrån är inte så farligt...

HALLÅ? KÄNNER HAN DAGENS UNGDOMAR ELLER?;O

skriven
#2: piffi

sv; hehe ja han är grymt bra asså :D

skriven

Kommentera inlägget här :