Kay ragemode on offline

Jävla sömnproblem... Vakna tusen gånger inatt. och hade en helskum dröm? HAHA shit man börjar ju undra skypa med en gammal klasskamrat, och så klättra jag i en bokhylla samtidigt?
Och en massa från skolan var på mitt jobb. Och där var massa hö överallt och inget tak.. Skumt. HAHA jaja...

Fick GP+ på min historiauppsats om Industralliseringen. haha ändå ganska sweet!
Blev glad efter det. MEn så hade vi lunch och jag fick ragea av mig lite till.
Fick snackat av mig lite och sen var det till att rita massa gubbar på ett papper. Chill.
Spanskan var även helt okej.
och bussen.
och cykeln hem.

HAH jaja. har slutat dampat.
Tror det var klubborna och kärleksmumsen som gjorde susen. Får dock sluta med dessa hel-lakrisklubborna, får ju fan svarta tänder.
OCH FAN VAD MITT HÅR BLIR FETTIGT SNABBT NU FÖR FAN.
Innan kunde jag tvätta det 2 gånger i veckan. Nu måste jag tvätta det typ var tredje dag. HAHA rage..


jaja, lite matte sen, hoppa hopprep och kolla bigbrtoher är ända planerna ikväll!

Kommentera inlägget här :