Usch vad jag stör mig

RIKTIGT VARMT IDAG!
FAN VA NICE
dock gjorde jag bedömning av att det skulle vara kallt, så drog på mig en massa plagg i morse och höll därför på att stekas i solen när jag chillade i Hyllie..

Lite dryg skola, påmin mig att påminnna mig själv om allt jag ska göra.

Sedan fick jag vänta i 20 min på bussen i hyllie, så köpte en Ben&Jerrys. Det var sjukt gott.

Kom hem, bytta om och så cykla jag till Engan! Så drog vi ner till stranden och badade, eller mja, jag badade, eller mja, jag stod still i vattnet. Men jag doppade till och med axlarna! Ville inte sabba håret hahah och hade inte orkat ha det vått och bli massa förkyld och sånt.

Sen satt vi och snackade en massa på stranden, sedan hem till henne igen och sen drog jag vid kvart över sju när hon skulle till sin träning.

Så nu har jag käkat lite, lite facebook (shit vad är folks problem? Pallar inte... Han har blitt sån bitch sen de gjorde slut och han har börjat umgås med de "coola killarna" usch på han..) samt lite 90210.

ser mentalt efterbliven ut just nu så ni får en bild ifrån igår..



Så, från och med nu, så ska jag ha stenhårt schema på mig själv! Får ha lite luckor så jag kan ut och peppa upp min tråkiga vardag, som idag och som igår, men ändå hållas på min plats haha!

Kommentera inlägget här :