Är jag en hemsk människa om jag älskar min egen humor?

Låter ju ändå lite egoistiskt. Men ibland kan jag ändå tänka tillbaka på vissa texter, sms och samtal där jag kan le lite extra över ett slående skämt.

Min blogg, denna så fantastiska, helt underbara comunitysite som alla mina vänner får ta del av, är ju numera offentlig av det skälet. Därav är mycket av de som hänt censurerat eller inte alls nämnt över huvud taget!

Meeeeeen, emma, skribenten, fick för sig i somras att skriva ner hela sommarlovet, med alla detaljer. Tyvärr orkade jag bara i en vecka, knappt det, och det var innan sommarlovet började. Men kom ändå över det nu, och en händesle som jag nämnt i dokumtentet från mitt tidigare liv, som jag diskuterat några gånger denna heglen, är så sjukt roligt skrivit att jag ger mig själv en klapp på axeln!

Kom ihåg emma, ett skratt förlänger livet, och positiv kritik är positiv och positivt är bra, så du förtjänar att njuta lite extra av dessa ord, meingar och fraser som klingar i huvudet som en replik ur en Hollywood-film.

HAHA lite pepptalk här till mig själv ja...
Inte alls skumt!

Kommentera inlägget här :