Vilket fantastiskt humör jag är på!

haha kanske för att det går så bra i sims?

Mår alldeles utmärkt! Trots de få timmarna jag fick som sömn inatt så är jag sjukt pigg!
Är nyduschad, och livet är bra.

Jag har fina vänner, jag en fin dator och en fin TV, jag har härlig musik och trotts att jag har en grotesk finne på armen så är livet just nu jävligt bra.

Tänkt utnyttja momentet och springa ner och hämta en stor bringare vatten som jag kan sitta och smutta på, samt damsuga mitt rum!

Ser gärna att jag kollar scream-filmer sen!!
Tror att efter abba smygstartat jag ett maraton med ettan, sen när jag vaknar imorgon kör jag tvåan, käkar frukost, kör trean och fyran, och sedan får dagen fortsätta bäst den vill!

Live's good!
Skönt att bara chilla gärnet alltså! Håller på att dö av tanken på att min bror jobbar både övertid på vardagar sen jobbar han både lördagar och söndagar varannan vecka! Fyfan vilket slavjobb också! Sen åh andra sidan att han tjänar två tusen om dagen på en helgdag är kanske inte fyskam, men så mycket tid där han kan sitta och göra inget som han går miste om hahahah!

Kommentera inlägget här :