Invigde Emporia, på riktigt.

Städade kaninburarna imorse, sedan en skön dusch och beslutsångest om kläder.

Mötte Casandra och hennes kompis omkring kvart i två och så drog vi ner mot Triangeln för att ta tåget. In på Emporia och direkt till kön inne på Vapiano. Käkade nice sallad och sedan drog vi runt i diverse affärer. Köpte ett par svarta jeans, som jag ska ha på willys hade jag tänkt. Kom dock på nu att det är inga fickor i dem. Jag skulle ju köpa praktiska byxor.

I vilket fall som helst, så är byxorna snygga så får se om jag orkar ta mig in till stan för att hitta något mer i stil med arbetskläder.

Vi skilde åt rätt tidigt, så åkte raka väga in till trelleborg för att handla massa strumpor. Blev lite annat också så var nice. Sedan bestämde jag mig att gå därifrån till stavstensudde där min cykel stod. Skönt med en promenad, träffade Elias på vägen, var ju ett tag sen vi sågs så det fick bli den snabba varianten av catch-up som egentligen är rätt så lång. Efteråt kunde jag vandra vidare mot cykeln för att sedan komma hem perfekt i tid till maten!

Nu chillar jag rum. 31 oktober idag, Halloween, får nog se några av mina Halloweenfilmer!

Kommentera inlägget här :