JAG ÄR TILLBAKA MINA VÄNNER

Åh vad ni har missat mycket (eller jag har missat massvis).

Förra fredagen, samma dag som midsommar, så dog mitt heminternet och hemtelen. Någon grävde i en ledning osv, långhelg + dåligt företag = inget internet på en vecka. Samma period, till och från, har min telefons internet strulat som fan. Så har bara haft segt internet lite då och då och har därför inte bloggat heller via den.

Jag knallar på i alla fall. Jag lever ännu. Skriver flitigt i böcker och dokument, mitt sommarjobb på Willys har börjat. Jobbat från måndags och till imorgon, så var jag ledig i onsdags och ledig på söndag. Det går bra, jag är på bra humör och jag har aldrig varit så sötsugen som jag är nu.

Har redan berättat allt om skola och stipendium och de va? Lägger upp några fina texter istället. Sez människor.

(jobbar länge imorgon, plus att jag ska på en dejt efter jobb så vi hörs antagligen på söndag kväll.



Kommentera inlägget här :