En miljon på banken men ingenting att leva för

Idag känner jag såhär mesg för att jag har kollat ikapp 2 broke girls. 
 
Och ja även för att jag failade min andra uppkörning igår. För att livet är så fucking orättvist men jag bor endå i västvärlden och har massa pengar och får inte tycka så. Kanske är livet så fucking värdelöst för vad jag än ska göra efter studenten så är det inget som kommer vara bra nog enligt pappa och jag kommer aldrig någonsin ta körkort. Ingenting bringar glädje, inte godis, inte glass, inte träna, inte leva och inte dö. Det finns bara en likgiltig känsla av att livet är miserabelt. Kanske om jag bröt nackbenet så jag slapp göra massa skit som jag inte orkar med ändå. Eller om jag helt plötsligt blev kidnappad och bortförd så jag hade en anledning att påbörja ett nytt liv. Kanske om allt fucking mög inte var just sånt fucking jävla mög så kanske allt inte hade varit så förbannat jälva dåligt. 

Ska till mamma imorgon. Det mest positiva med denna veckan. 

Fuck allt. 
Här har du ditt jälva blogginlägg. 

Kommentera inlägget här :