Riktig trafikant.

inväntade Johan och sedan drog vi iväg på äventyr, in och igen trelleborg, ut på andra sidan och långt åt helvete någonstans bredvid en kyrka bodde en snubbe som Johan känner. (jag körde som en ängel btw, Johan blev förvånad. Gick jävligt ringrostigt i början, men var ju för sjutton en helt - för mig - ny bil). Johan aggerade social och jag kröp in i bilen igen och ringde samtal. Någon timme senare så vände vi på bilen och drog oss in mot stan, johan bjöd på glass, ganska lägligt till mensen. 

Nu tittar jag med avsky på fläsket (mitt). Imorgon blir det en mindre visit i skolan, tror inte ens vi har lektioner. Ska ha ett betygsnack med en lärare (som jag redan vet svaret på tror jag) och så ska försöka fixa min dator. Och hålla natali sällskap och äta gratis mat såklart. Nu ska jag sova dock. Woho! 

Kommentera inlägget här :