Done

30 december

helvete snart är det ett år sedan jag vaknade upp på en nation och bara
"jag vill också flytta till Lund"
och en dygn senare la jag ut en annons på blocket och sen flyttade jag

jag har ju tjatat hur många gånger som helst
men 2014 har jag levt
många motgångar men när det har peekat har det varit så värt det
och nu ser jag fram emot ett 2015 med mycket te, texter an traveling!

jobb idag och en kort dag imorgon också
sedan blir det nyårsfest och 20-talstema och sedan utgång fast kanske invigning av året?

Kommentarer :

#1: kattis

annika sa idag att det är lite konstigt att man inviger året med en bakfylla i en stad som ser ut att må lika sunkigt just den dagen.

jag tänker att vi avslutar året med en hejdundrans fest eftersom det är det som hände sist som man minns. man ska gå när festen är som bäst. imorgon ska bli bäst. för det är du och jag, och det har det varit hela året.

jag slutar mest där jag började, med olof. men det är en annan historia i guess.

love u <3

skriven

Kommentera inlägget här :