Stressigt men himla värt det

Hejsan!
Nu är jag sådär seg med uppdateringar igen!

Mycket på jobbet fortfarande, stressen slutar efter inventeringen i januari!
Jobbade förra helgen och förberedde för Hampus överraskningsfest. Blev himla roligt och lyckat men jag har dock blivit förkyld nu lagom till att alla andra också var sjuka på jobb = jag ville finnas tillgänglig för dem ändå. 
Fick gå hem i fredags runt lunch när jag kände mig färdig med förberedelserna för inventeringen.

Nu har jag vilat upp mig (sett klart på Skam)
Gud vilken år det varit med Trump and all men Skam, Juicebaren och många roliga twittrare bidrar med lite ljus i mörka tider.

Hampus är iväg och jobbar och jag känner mig piggare, har slängt ihop lite deg så vi kan ha nybakat bröd imorgon. Ska se om jag kan hitta det ena glaset till mitt glasöga också!

Kommentera inlägget här :