bossveckan är över !!

Så då är det fredag, och jag tog mig igenom en jobbvecka!! Glömde ett gäng grejer men kom ihåg det viktigaste, det måste väl räknas som positivt?

Har fyllt åt, fått grejer via post och hälsningar i mobilen (obs har också fått en ny mobil av Hampus, lagom efter att jag skrikit och svurit några upprepade gånger över den gamla).

Har lämnat in bettan på versktaden och hämtar henne när jag är tillbaka igen! Nu blir det mer gilmore girls och packning. Får väl ta mig in i duschen också. Frukt väntar på att bli sallad men först måste jag göra inget ett tag!

Förutom att jag och Hampus pendlade en 6-7 timmar fram och tillbaka i månaden för att ses innan, så tycker jag att vår nuvande situation är mer skrattretande. Denna veckan har han väckt mig när han kommer hem på nätterna, sedan dricker vi kaffe vi sex på mongonen och sedan åker jag och jobbar och när jag kommer hem ska han och jobba. Sen vaknar jag igen när han kommer hem på natten. Jaja, bättre såhär än flera mil emellan. Igår fick vi spendera kvällen ihop och nu ska vi till Italien :') si!

 

Kommentera inlägget här :