svettig midsommar

hejsan vänner
jag har aldrig något vettigt att skriva längre så brukar dra mig för att publicera inlägg men nu har jag istället bestämt mig för att skriva om något inte så vettigt istället.

Hampus är och jobbar, jag är ledig och är sjukt sunkig. Igår kom jag hem till en finmiddag så glömde bort att duscha efter jobbet och idag skulle jag ändå städa så skjutit upp på duschen nu ett tag. Ville gå med Hampus in till hans jobb, det var en dålig idé. Det var muligt ute så jag tog jacka och tjocktröja men hundra grader utomhus, ingenting som förmildarar min odör direkt.
Jag har laddat upp med en ny blomma, standard, sedan revben och jelloshots. Ska hämta hampus vid 23-tiden. Tänkte sweep him of his feet med en snygg klänning, en krans i håret, en spetsad seven up i petflaska och sedan bjuda på blåbärskolor i bilen på vägen hem. Sen kan vi knapra på revben och shotta och spela kalleha på balkongen.

Nu har jag ätit gårdagens rester, köket och tv-rummet är städat. Ska se om jag orkar ta mig an badrummet också! Jaja, förr eller senare så vankas det dusch och boka resa! :')

Kommentera inlägget här :