Hemma igen

Hej igen!

Jag är hemma igen efter en fantastisk semester. Prag har varit varmt och skönt, bjudit på många kalla drinkar och fin arkitektur. Att vara vegansk i Prag har också gott väldigt bra! Jag känner mig helnöjd, spelat Thunder på högsta volym och bara sett så himla mycket!

Efter att jag kommit till Sverige igen så var det raka vägen till Göteborg i princip, varit på kusinens bröllop. Hur vackert som helst. Kom hem igårkväll, började med mat och med Hampus och hans kompis och sen fick jag komma hem och klappa katterna.

Har packat upp och tittat Rick and Morty. Imorse fick jag börja med att gå och handla. Varit på introduktion för nollningen samt stadsvandring. Kom hem och fick ställa mig och laga lunch. Nu försöker jag vila innan jag ska iväg kväll!

















 
Kommer ha fullt upp ett tag så ska försöka ta det lugnt nu! Jag uppdaterar mer på onsdag!

Kommentera inlägget här :