9 dagar utan internet

Jag är ingen expert på något specifikt men allting tyder på att jag snålade när jag beställde internet. Det tog slut relativt snabbt.

Dagarna flyger förbi! Ena dagen var det november och nu är vi inne i december redan?! Vad har jag gjort ens?! Förutom en massa härliga filmkvällar, en omgång poker, slaget om sjukan, dans på bord och kramar i novemberkylan. Hunnit umgås med lite kompisar som det var väldigt längesen jag träffade, pratar av mig i Hampus fåtölj och ränner åtminstonde varannan dag Maxi, UB eller Gröndalsvägen 31. Även storhandlat under Happy Friday (på Dollar) och passat på att bunkra upp med grejer.

Tentan blev godkänd, jag förstår ingenting men jag är himla tacksam. Nästa tenta är på onsdag. Jag är för snål för att tacka nej till jobb så varvar plugg med arbete. Igår var ett längre pass och imorgon blir det en liten vända också.


God kväll vänner!

Tillägg, hade precis publicerat det här och skulle återgå till att stekpannan när brandlarmet gick. Gud vilken cirkus. Dagens lärdom, alltid ett fönster öppet eller fläkten på när du steker (läs: bloggar och stekpannan är på) mat.

Kommentera inlägget här :