Roliga helgäventyr och besök

I lördags efter jobbet stod Cassi och Marre på parkeringen! En fantastisk känsla att se mina Malmöbor i Kalmar! Vi fixade sangria och gjorde pestobröd. Drack och spelade spel. Fick en fantastisk fin present av dem och vi åt godis och pringels. Hampus slutade sent men mötte upp oss sen.Under söndage käkade vi ordentligt med bullar och cheesecake innan Björn mötte upp oss och vi drog in till stan för att se lite mer av den.

Var trött resten av söndagen. Jobbade morgonpass på måndagen och efter jobbet så kom mina föräldrar hit. Jag hade ju packat en massa sist jag var nere så bilen kom lastad med massa kläder och böcker. Vi gick och åt på Hampus jobb och sedan när vi kom hem passade vi på att se nya Game of thrones.

Nu är jag yrvaken och motsträvig, tvätt på gång men somnar nog snart.


Pestobröd


Marre och jag


Slottet


Kalmä


Fick massa kläder, kommer aldrig kunna göra mig av med Dollarhalsduken. Dessutom har jag svårt att lämna den orange kavajen trots att jag bara använt den typ några gånger. Solhatt också ett måste.


Tova som också ville vara med när jag skulle packa upp
 

Kommentera inlägget här :