He is

Egentligen så vill jag berätta om exakt allt. Om hur snabbt och snyggt vi lyckades bygga Borås butiken! Hur fantastiska människorna var som kom ifrån andra butiker och hur fantastiska boråsarna var som var så intresserade och hade så mycket tålamod. Jag skulle kunna skriva en lång vers om busschauffören som lät mig hoppa på när jag kom springandes. Outtalade löften om temöten om morgnarna. Om vännerna som jag hoppas att jag får återse. 


Samtidigt så har jag låtit det mesta få vara osagt. Fina minnen som jag inte vill tvinga ner på papper, minnen som jag vill se om jag kommer ihåg.

Den här veckan har jag fått vara ledig för att kompensera för den övertid jag har jobbat. Jag har mest legat på soffan och gosat med katter och sambo. Dessutom blev jag inspirerad av sagor när jag hörde en ljudbok och när jag såg titeln "sagan om is och eld" så förstod jag att jag var tvungen att se game of thrones. Nu är jag väl halvvägs i serien men vill fortfarande läsa allt jag kan hitta om rustningar och korruption. 

Har också påbörjat en surdegsordling! Den behöver mycket kärlek i början så ville inte innan jag skulle iväg men nu blir det perfekt. Ska se om jag hittar några fantastiska recept sen! 

Annars, en bra låt från ett oväntat band: 
He is - Ghost B.C.! 

Hej så länge ifrån mig! 

Kommentera inlägget här :