en ekorre på staketet

Hej!

Tiden flyger förbi, jag sitter oftast med böcker och dator utan att få något gjort. Har hållt på med grupprocesser hela veckan men ändå skrivit mest på morgnarna innan dagen börjar. Nu börjar jag äntligen bli klar med den dock, lägger den åt sidan och kör nästa bok så länge, tenta på nästa fredag.

Skulle åkt hem i helgen men stannar kvar i Kalmar så jag hinner plugga mer.

Gula höstlöv ligger på trappan (jag har en trappa upp till dörren!), jag har träd som dansar i vinden och en ekorre som springer över staketet. Ganska säker på att det här är definitionen av välmående, naturen så nära inpå.

Försökt ställa iordning lägenheten mer i veckan. Hämtat mer saker, fixat lampor och köpt städgrejer och nödvändigheter på Dollar. Hade varit perfekt om jag kunde plugga ändå men måste ju ha kliniskt rent innan jag börjar plugga. Vilket gör att jag först måsta fixa ch sen är energin slut när jag ska plugga. Inte så effektivt pluggande för tillfället alltså. Ännu bättre är att jag inte har något internet i lägenheten, annars hade jag nog drunknat i Netflix och pluggat ännu mindre. Nu funkar det så länge jag stället klockan på fem eller sex!
















 

Kommentera inlägget här :