Panda da panda - Walkabout

Det är som om alla träden i skogen är människor
Och jag gick vilse bland dom
Det är som om alla löven på träden är mina känslor

Hösten närmare sig med stormsteg, jag är fortfarande sjuk och tiden springer iväg. Borde bevara min känslor men har blivit dålig på det. Måste hinna registrera.

Jag skriver på ett referat om två artiklar. Många gånger skämms jag över att berätta att jag pluggat Genusvetenskap men på socionomutbildningen låter orden inte så pinsamma längre. Jag är tacksam för att jag inte både måste hinna bekanta mig med vissa begrepp och det akademiska skrivandet.

I helgen drar jag ner till Malmö, kramar vänner och möter Eva och Tim, sen ska de med upp till Kalmar. Har också tagit på mig ett nytt spex, om jag är för upptagen med att tänka så hinner jag inte reflektera. Har även två jobbpass nästa vecka. 



Kommentera inlägget här :