Pretty song but not intended for me

Hejsan vänner!

Jag sitter med fullspäckat schema och undrar hur tiden ska räcka till! Den bra nyheten är att jag inte är bakis idag så jag kan ersatta bakis med plugg, så kanske jag hinner ikapp lite! I fredags åkte vi till Växjö och festade, 35 spänn för en öl som det ska vara! Fantastiskt roligt, hemma otroligt sent. Igårkväll gjode vi överaskningsgrejen. Jag hade fått möjligheten att fixa ett spex och köra det på tacksittningen för de som tagit hand om nollorna. Världens grej! Skrev spexet på typ en halvtimme och sen fick vi ändra lite, men så jävla kul!

Nu har jag sovit hos Kimpstagram (Kim), och hämtat mobilen som varit på lagning. Inga bilder från helgen pga det men jaja, vi har ju våra minnen som en säger!

Nu blir det plugg och sedan en lång promenad.

Kommentera inlägget här :