Never give up on me - MisterWives

Hej vänner

kämpar med internet, öppna ventiler, en tvättmaskin som inte startar och element på högsta värmen. Ni vet hur det, det är alltid någonting. Men just nu går allt väldigt bra annars.

Räknar veckorna i seminarium, Drag Race avsnitt och helgerna. Hinner ju knappt uppdatera men tiden flyger iväg som vanligt. Vid hade en tacksittning för oss som varit faddrar nu åt de nya nollorna, firades med chartertema och jag och Kim var fyllona i Sällskapsresan. Efter det var det avtackning för gamla styrelsen och sedana stor Gatsbyfest. Som vanligt är sällskapet och fotoautomaten bäst på deras event. Firade Johanna alldeles för sent men väldigt mysigt i veckan.

Annars, ville passa på att ge en shout out till Drag Race igen för det är så himla fint. Det har gjort mig mer kreativ och tidigare har jag skrivit om hur jag inte alls egentligen är fashionable men att när man vet att det är utklädnad som gäller så vill jag kapa en look och lägga all energi på det. Som när vi hade pirattema och istället för ett svärd så hade jag en fisk med mig. När vi hade djungeltema var jag en engelsk kolonisatör med en tekanna i bältet. Det hänger på detaljerna! När vi körde Idoltema vände vi på det och tog anti-idoler, Bonnie & Clyde. Alltid redo med en tvist. Eller t.ex när man ska ha vinterbal och använder julgransdekoration som håraccessoar.

Nu howerver, är det inga utklädnader på gång, ikväll blir det ovverall, vin, kramar, dans och lek. Då behöver man bara tänka på halva outfiten i alla fall.

P.S Äntligen hunnit lägga över bilder på datorn så here we go































 


 


Kommentera inlägget här :