Ett tag sen sist!

Hejsan!!

Jag har inte gett upp bloggandet. bara ännu en urskäkt!
 
Jag har tampats med mitt tangetbord till datorn. Lagt ner flera timmar på att försöka fixa bluetoothen men har gått sådär som ni har märkt! Redan innan skolan slutade så la tangentbordet av, så fick skriva sista tentan på biblioteket eller på andra datorer. Nu, en månad senare, har jag äntligen prövat allt och införskaffat ett nytt tangentbord!

Mycket som har hänt. mest jag som försöker ta vara på sommaren med picknicks, bad, promenader samtidigt som jag lär Tova att bli självständig, Aska att bli lugnare och tampas med Stephen Kings västa böcker.

Det är 2019 och träd och blommor slår ut som aldrig förr efter förra sommarens tokvärme. Alla förhållanden verkar även blomstra och jag njuter av vänner och familjs lycka i alla fantastiska glädjebesked.

Annars, jag är tillbaka på Dollar, jobbar lite ibland just nu, ledig i princip varannan vecka. Om två veckor så drar det igång på riktigt. Ska hinna med lite mer den här sommaren har jag tänkt, besök i Motala, Skåne, lite endagutflykter och 25-årsfirande! I höst väntar praktik som jag är oehört nervös över men ska bli himla spännande!

Goda nyheter den här veckan, Sebastian ska flytta in om en månad, himla fint ska det bli! Blir trångt men han ska iväg i tre månader så det löser sig väl sig självmant. Väldigt ovisst om framtiden men det kommer väl tiden avslöja! Men än så länge, välkommen till mitt lilla trähus där katter, planter och ofrivilliga spindlar bor!


Ska försöka uppdatera oftare men om ni inte hör från mig på tre månader så lever jag ännu!

Kommentera inlägget här :